Afmetingen / Gewicht
-
Hoogte: 103 cm
-
Gewicht: 12.5 kg
CPU/Geheugen
-
Rockchip 3288
-
1.8GHz Quad core
-
4GB RAM
-
32GB ROM
-
7 MCUs op diverse plaatsen voor het controleren van motoren, sensors enz.
-
Allwinner R16 So (ARM) voor het aansturen van de microfoon
Software
-
Android OS
-
SDK
-
Content Editor om content en activiteiten voor iPal te creëren – drag and drop along a timeline
-
Afstandbediening met telepresence
-
Alle standaard Android apps kunnen draaien op het 6 inch display
Microfoons
-
5 in het hoofd, om de geluid locatie te bepalen
-
1 in de borst
Sensoren
-
3 infrarood sensors voor korte afstand detectie
-
5 ultrasound sensors voor lange afstand detectie
-
5 aanraak sensors op de huid
Diverse
-
iPal app store voor nieuwe apps, content, upgrades en gerelateerde producten
-
Robuust modulair design, gemakkelijk onderdelen vervangen
- Keuze uit diverse kleuren
-
Geen openingen in de robot dus geen kans op beklemming
-
Accu in het onderste deel van de robot zodat omvallen bijna niet mogelijk is
-
Sensors werken altijd, iPal zal alleen bewegen als alles veilig is
-
Gemaakt van niet giftig ABS materiaal goedgekeurd voor de speelgoed industrie.
Motoren (bewegings-vrijheid)
-
14/24 motoren afhankelijk van het model
-
Voor het 24 motor model, 10 motoren in iedere arm -- twee in de schouder, twee in de elleboog, één in de pols, en één voor iedere vinger
-
2 motoren in de nek om het hoofd van links naar rechts en op en neer te bewegen
-
2 motoren is de basis voor de beweging
-
Van de 24 motoren, 14 motoren zijn 12V DC, en de 10 motoren voor de vingers zijn 3V DC.
-
De 14 12V DC motoren hebben magneet encoders om de hoek te bepalen
Connectiviteit
-
WiFi
-
Bluetooth
-
Volledig cloud connected
Scherm
-
6 inch scherm
Camera
-
1.3 MegaPixel camera in linker oog
-
Optionele upgrade voor twee camera's, één in ieder oog
Standaard Software
- Conversationele spraakdialoog, begrip van natuurlijke taal, tekst naar spraak
- Detectie van geluidsrichting, detectie van emotie, vraag en antwoord
- Gezichtsherkenning, Object volgen en volgen, Doolhof-rennen
- Leervermogen om gedrag aan te passen om interacties met de omgeving te verbeteren - leert bijvoorbeeld de voorkeuren en gewoonten van zijn gastgezin
- Obstakel botsingen vermijden
- Afstandsbediening en veiligheidsmonitoring door slimme telefoon, telepresence
- Talrijke amusementstoepassingen (liedjes, verhalen, dansen, enz.) En educatieve toepassingen (onderwijzen Engels, wiskunde, wetenschap, technologie, enz.)
- Software om inhoud te beheren, bij te werken en te verbeteren
- Inhoudseditor op hoog niveau om niet-programmeurs in staat te stellen robotinhoud te ontwikkelen die media combineert (zoals een lied), robotbewegingen, expressies, enz.
- Emotieherkenning en respons